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Also last year I blew up my engine then I didnt have any good cyclinder and piston.
There were 2 more races only.
I decided put 0.010 over piston with worn out 0.010 over size cylinder with 0.020 piston rings.
It worked with little bit smoke and sound.
So I have to solve this problem too.
去年エンジンを一度オーバーレブさせてしまい、その際残り2レースと言うこともあり、
0.010のオーバーサイズピストンに、だいぶ磨り減った0.010のシリンダーで、
そこに0.020のピストンリングで何とか組んで残りのレースを走っておりました。
まぁ、走れたし、ちょっと煙出て、ちょっとピストンが振れてるかなぁ?って言うくらい。
まぁ、そんなこともあり、それも直さなくちゃなぁと。


I told you?
Oil is everywhere...
ね?言ったでしょ?オイルまみれ。。。
DSC07957.jpg


My head is early model so piston head is narrow shape
このヘッドは前期というかEarly Modelのため、燃焼室のドームが小さく、バルブももともとは小さいタイプ。
DSC07958.jpg


So much oil were around
とにかくオイルまみれだわ。
DSC07959.jpg


found bushing was moved...
Bushingも動いちゃってたのね。
DSC07960.jpg

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